تازہ ترین
تعلیمی نظام میں سیمسٹر سسٹم کی خرابیاں24 نومبر فیصلے کا دن، اس دن پتہ چل جائے گا کون پارٹی میں رہے گا اور کون نہیں، عمران خانایشیائی کرنسیوں میں گراوٹ کا اندازہ لگایا جا رہا ہے کہ ٹرمپ کی جیت ڈالر کو آگے بڑھا رہی ہے۔امریکی صدارتی الیکشن؛ ڈونلڈ ٹرمپ نے میدان مار لیاتاریخ رقم کردی؛ کوئی نئی جنگ نہیں چھیڑوں گا؛ ٹرمپ کا حامیوں سے فاتحانہ خطابیورو و پانڈا بانڈز جاری کرنے کی حکومتی کوشش کی ناکامی کا خدشہکچے کے ڈاکوؤں پر پہلی بار ڈرون سےحملے، 9 ڈاکو ہلاکبانی پی ٹی آئی کے وکیل انتظار پنجوتھہ اٹک سے بازیابایمان مزاری اور شوہر جسمانی ریمانڈ پر پولیس کے حوالےپشاور ہائیکورٹ کا بشریٰ بی بی کو کسی بھی مقدمے میں گرفتار نہ کرنیکا حکم’’سلمان خان نے برادری کو رقم کی پیشکش کی تھی‘‘ ؛ بشنوئی کے کزن کا الزامالیکشن کمیشن نے پی ٹی آئی کو جماعت تسلیم کر لیابشریٰ بی بی اڈیالہ جیل سے رہا ہو کر پشاور پہنچ گئیںجسٹس منیر سمیت کتنے جونیئر ججز سپریم کورٹ کے چیف جسٹس بنےآئینی ترمیم کیلئے حکومت کو کیوں ووٹ دیا؟مبارک زیب کا ردعمل سامنے آ گیاذرائع کا کہنا ہے کہ لبنان کو اس ہفتے FATF مالیاتی جرائم کی واچ لسٹ میں شامل کیا جائے گا۔امریکہ سیاسی تشدداج جو ترمیم پیش کی گئی قومی اسمبلی میں اس سے پاکستان پر کیا اثرات مرتب ہونگے۔عدلیہ کے پنکھ کٹ گئے۔فضل الرحمان کہتے ہیں کہ اتحاد نے آئینی ترمیم کی مخالفت کو مؤثر طریقے سے بے اثر کیا۔

ﺭﯾﺎﺳﺖ ﺟﻤﻮﮞ ﮐﺸﻤﯿﺮ ﮐﮯ باسیوں کی ذہانت و ﮊﺭﻑ ﺑﯿﻨﯽ

riasat jammu kashmir ke basiyon ki zahanat o xaraf beeni
  • خواجہ ناظم عثمانی
  • اکتوبر 12, 2021
  • 2:00 صبح

ﺭﯾﺎﺳﺖ ﺟﻤﻮﮞ ﮐﺸﻤﯿﺮ ﮐﻮ ﻧﻘﺼﺎﻥ ﻣﻐﺮﺑﯽ ﻧﻈﺮﯾﺎﺕ ﺍﻭﺭ ﻣﺬﮨﺒﯽ ﺗﻘﺴﯿﻢ ﮐﮯ ﮨﺮﮐﺎﺭﻭﮞ ﻧﮯ ﭘﮩﻨﭽﺎیا۔ یہاں ﮐﺒﮭﯽ ﺭﻭﺱ ﮐﮯ ﺳﻮﺷﻠﺰﻡ ﮐﺎ ﭘﺮﭼﺎﺭ ﮐﺮ ﮐﮯ ﻣﺬﺍﮨﺐ ﮐﻮ ﺑﺮﺍ ﺑﮭﻼ ﮐﮩﺎ گیا تو ﮐﺒﮭﯽ ﺍﻣﺮﯾﮑﮧ ﮐﯽ ﺟﻤﮩﻮﺭﯾﺖ ﮐﯽ ﺗﺸﮩﯿﺮ ﮐﯽ ﮔﺌﯽ

ﮐﺒﮭﯽ ﺳﯿﮑﻮﻟﺮﺍﺯﻡ ﻣﯿﮟ اس ریاست کے ﻧﻮﺟﻮﺍﻧﻮﮞ ﮐﻮ ﺍﻟﺠﮭﺎﯾﺎ ﮔﯿﺎ، ﮐﺒﮭﯽ ﻃﺎﻗﺖ ﺳﮯ ﮈﺭﺍﻧﮯ ﮐﯽ ﺑﺎﺯﮔﺸﺖ ﺳﻨﺎﺋﯽ ﺩﯾﻨﮯ ﻟﮕﯽ ﺍﻭﺭ ﮐﺒﮭﯽ ﻣﻔﺎﺩﺍﺕ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﮐﺸﻤﯿﺮ ﮐﮯ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﻧﮯ ﻣﻐﻠﻮﮞ، ﺍﻓﻐﺎﻧﯿﻮﮞ، ﺳﮑﮭﻮﮞ ﺍﻭﺭ ﺩﯾﮕﺮ ﮐﻮ ﺍﭘﻨﺎ ﺧﯿﺮﺧﻮﺍﮦ ﺳﻤﺠﮭﺎ۔

ﮨﻢ ﻋﻤﻠﯽ ﺟﺪﻭﺟﮩﺪ ﺳﮯ ﮐﻮﺳﻮﮞ ﺩﻭﺭ ﮐﯿﻮﮞ ﮨﯿﮟ؟ ﮨﻢ ﮈﺭﺗﮯ ﮨﯿﮟ؟ ﻣﻔﺎﺩﺍﺕ ﭘﺮﺳﺖ ﮨﯿﮟ؟ ﺍﭘﻨﯽ ﺗﺼﺎﻭﯾﺮ ﮐﻮ ﺍﺧﺒﺎﺭﺍﺕ ﮐﯽ ﺯﯾﻨﺖ ﺑﻨﺎﻧﺎ ﭼﺎﮨﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﺗﻮ ﭘﮭﺮ ﮐﯿﺎ ﺑﺎﺕ ﮨﮯ ﮐﮧ ﻋﻤﻠﯽ ﺟﺪﻭﺟﮩﺪ ﺳﮯ ﺩﻭﺭﯼ ﺍﻭﺭ ﻣﺤﺾ ﺍﺣﺘﺠﺎﺝ ﮐﺮﻧﺎ ﮨﯽ ﺭﯾﺎﺳﺖ ﺟﻤﻮﮞ ﮐﺸﻤﯿﺮ ﮐﮯ ﺑﺎﺳﯿﻮﮞ ﮐﺎ ﮐﺎﻡ ﺭﮦ ﮔﯿﺎ ﮨﮯ۔ ﺭﯾﺎﺳﺖ ﺟﻤﻮﮞ ﮐﺸﻤﯿﺮ ﺑﮭﺎﺭﺕ ﮐﺎ ﻧﮧ ﺣﺼﮧ ﺗﮭﯽ ﺍﻭﺭ ﻧﮧ ﮨﻮﮔﯽ۔

ﺍﺏ ﺻﻮﺭﺕ ﺣﺎﻝ ﯾﮧ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺑﮭﺎﺭﺕ ﺑﺮﺍﮦ ﺭﺍﺳﺖ ﻗﺎﻧﻮﻥ ﻻﮔﻮ ﮐﺮﮮ ﮔﺎ۔ ﻗﺒﻞ ﺍﺯﯾﮟ ﺑﺎﻟﻮﺍﺳﻄﮧ ﯾﻌﻨﯽ ﺳﮩﻮﻟﺖ ﮐﺎﺭﻭﮞ ﮐﮯ ﺫﺭﯾﻌﮯ ﻻﮔﻮ ﮐﺮﺗﺎ ﺗﮭﺎ۔ ﺍﺻﻞ ﻭﺟﮧ ﻋﻨﺎﺩ ﯾﮧ ﮨﮯ ﮐﮧ ﮨﻢ ﺭﯾﺎﺳﺖ ﺟﻤﻮﮞ ﮐﺸﻤﯿﺮ ﮐﮯ ﻟﻮﮒ ﺑﮩﺖ ﺫﮨﯿﻦ ﻭ ﻓﻄﯿﻦ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ ﮨﻤﺎﺭﺍ ﮐﻮﺋﯽ ﻣﺸﺘﺮﮐﮧ ﺭﮨﻨﻤﺎ ﻭ ﺯﻋﯿﻢ ﻗﻮﻡ ﻧﮧ ﮨﮯ۔ ﮨﻢ ﺍﺗﻨﮯ ﺗﻌﻠﯿﻢ ﯾﺎﻓﺘﮧ ﮨﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﮨﻤﺎﺭﮮ ﻣﻄﺎﻟﻌﮧ ﮐﺎ ﻣﻌﯿﺎﺭ ﯾﮧ ﮨﮯ ﮐﮧ ﮨﺮ ﺍﯾﮏ ﮐﯽ ﺍﭘﻨﮯ ﻧﻈﺮﯾﮧ ﮐﯽ ﺩﮐﺎﻧﯿﮟ ﮨﯿﮟ۔ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ ﮐﯽ ﯾﮧ ﺣﺎﻟﺖ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺧﻔﯿﻒ ﺳﯽ ﺑﺎﺕ ﭘﺮ ﻏﺼﯿﻠﮯ ﮨﻮ ﺟﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ۔

ﺭﯾﺎﺳﺖ ﺟﻤﻮﮞ ﮐﺸﻤﯿﺮ ﻏﺪﺍﺭﻭﮞ ﺍﻭﺭ ﺳﮩﻮﻻﺕ ﮐﺎﺭﻭﮞ ﮐﮯ ﭼﻨﮕﻞ ﻣﯿﮟ ﭘﮭﻨﺲ ﭼﮑﯽ ﮨﮯ۔ ﺍﯾﮏ ﻧﻘﻄﮧ ﭘﺮ ﺗﻮﺟﮧ ﻣﺮﮐﻮﺯ ﮐﺮ ﮐﮯ ﻋﻤﻠﯽ ﺟﺪﻭﺟﮩﺪ ﮐﯽ ﺿﺮﻭﺭﺕ ﮨﮯ۔ ﺍﭘﻨﯽ ﺍﻧﺮﺟﯽ ﺍﻭﺭ ﺳﮑﻮﻥ ﺑﺮﺑﺎﺩ ﻧﮧ ﮐﺮﯾﮟ ﺑﻠﮑﮧ ﺣﮑﻤﺖ ﻋﻤﻠﯽ ﺳﮯ ﮐﻮﺋﯽ ﻣﺘﻔﻘﮧ ﻻﺋﺤﮧ ﻋﻤﻞ ﻃﮯ ﮐﺮﯾﮟ ﺟﺲ ﺳﮯ ﺭﯾﺎﺳﺖ ﺟﻤﻮﮞ ﮐﺸﻤﯿﺮ ﮐﻮ ﺍٓﺯﺍﺩﯼ ﻣﯿﺴﺮ ﮨﻮ ﺳﮑﮯ۔ ﺑﮭﺎﺭﺕ ﻧﮯ ﻋﻼﻗﺎﺋﯽ ﻃﻮﺭ ﭘﺮ ﺭﯾﺎﺳﺖ ﮐﺎ ﺍﺩﻏﺎﻡ ﮐﯿﺎ ﮨﮯ ﺟﺐ ﺗﮏ ﺑﮭﺎﺭﺕ ﺍﻗﻮﺍﻡ ﻣﺘﺤﺪﮦ ﮐﺎ ﻣﻤﺒﺮ ﮨﮯ۔

ﺍﻗﻮﺍﻡ ﻣﺘﺤﺪﮦ ﺍﭘﻨﮯ ﻧﻘﺸﮧ ﻣﯿﮟ ﺍﺱ ﮐﻮ ﺣﺼﮧ ﻗﺮﺍﺭ ﺩﯾﺘﺎ ﮨﮯ ﺗﻮ ﺭﯾﺎﺳﺖ ﮐﯽ ﺑﯿﻦ ﺍﻻﻗﻮﺍﻣﯽ ﻃﻮﺭ ﭘﺮ ﺣﯿﺜﯿﺖ ﺗﺒﺪﯾﻞ ﮨﻮ ﮔﯽ ﻭﮔﺮﻧﮧ ﻣﻘﺎﻣﯽ ﺑﻨﯿﺎﺩﻭﮞ ﭘﺮ ﮐﭽﮫ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﻮ ﮔﺎ ﺑﻠﮑﮧ ﻏﻼﻡ ﺫﮨﻦ ﮐﮯ ﺣﺎﻣﻞ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﮐﯽ ﻋﻘﻞ ﮐﺎﻡ ﮐﺮﻧﺎ ﭼﮭﻮﮌ ﺩﮮ ﮔﯽ ﺍﻭﺭ ﻧﺌﮯ ﻗﺎﻧﻮﻥ ﮐﻮ ﺳﻠﻮﭦ ﮐﺮﯾﮟ ﮔﮯ۔ ﺑﯽ ﺑﯽ ﺳﯽ، ﺭﯾﮉﯾﻮ ﺍٓﭖ ﮐﯽ ﺩﻧﯿﺎ ﻭ ﺑﯿﻦ ﺍﻻﻗﻮﺍﻣﯽ ﻣﯿﮉﯾﺎ ﺭﯾﺎﺳﺖ ﮐﻮ ﭘﺎﮐﺴﺘﺎﻧﯽ ﻭ ﺑﮭﺎﺭﺗﯽ ﺯﯾﺮ ﺍﻧﺘﻈﺎﻡ ﮐﺸﻤﯿﺮ ﺳﮯ ﭘﮑﺎﺭﺗﺎ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﭘﮑﺎﺭﺗﺎ ﺭﮨﮯ ﮔﺎ۔
ﺭﯾﺎﺳﺖ ﺟﻤﻮﮞ ﮐﺸﻤﯿﺮ ﮐﻮ ﻧﻘﺼﺎﻥ ﻣﻐﺮﺑﯽ ﻧﻈﺮﯾﺎﺕ ﺍﻭﺭ ﻣﺬﮨﺒﯽ ﺗﻘﺴﯿﻢ ﮐﮯ ﮨﺮﮐﺎﺭﻭﮞ ﻧﮯ ﭘﮩﻨﭽﺎﯾﺎ۔ ﮐﺒﮭﯽ ﺍﺱ ﺭﯾﺎﺳﺖ ﻣﯿﮟ ﺭﻭﺱ ﮐﮯ ﺳﻮﺷﻠﺰﻡ ﮐﺎ ﭘﺮﭼﺎﺭ ﮐﺮ ﮐﮯ ﻣﺬﺍﮨﺐ ﮐﻮ ﺑﺮﺍﺑﮭﻼ ﮐﮩﺎ ﺍﻭﺭ ﮐﺒﮭﯽ ﺍﻣﺮﯾﮑﮧ ﮐﯽ ﺟﻤﮩﻮﺭﯾﺖ ﮐﯽ ﺗﺸﮩﯿﺮ ﮐﯽ ﮔﺌﯽ۔ ﮐﺒﮭﯽ ﺳﯿﮑﻮﻟﺮﺍﺯﻡ ﻣﯿﮟ ﻧﻮﺟﻮﺍﻧﻮﮞ ﮐﻮ ﺍﻟﺠﮭﺎﯾﺎ ﮔﯿﺎ، ﮐﺒﮭﯽ ﻃﺎﻗﺖ ﺳﮯ ﮈﺭﺍﻧﮯ ﮐﯽ ﺑﺎﺯﮔﺸﺖ ﺳﻨﺎﺋﯽ ﺩﯾﻨﮯ ﻟﮕﯽ ﺍﻭﺭ ﮐﺒﮭﯽ ﻣﻔﺎﺩﺍﺕ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﮐﺸﻤﯿﺮ ﮐﮯ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﻧﮯ ﻣﻐﻠﻮﮞ، ﺍﻓﻐﺎﻧﯿﻮﮞ، ﺳﮑﮭﻮﮞ ﺍﻭﺭ ﺩﯾﮕﺮ ﮐﻮ ﺍﭘﻨﺎ ﺧﯿﺮﺧﻮﺍﮦ ﺳﻤﺠﮭﺎ۔

ﺩﻧﯿﺎ ﮐﮯ ﺗﻤﺎﻡ ﺑﮍﮮ ﻣﺬﺍﮨﺐ ﮐﺎ ﻇﮩﻮﺭ ﻣﺸﺮﻕ ﻣﯿﮟ ﮨﻮﺍ ﻟﯿﮑﻦ ﺍﺱ ﺧﻄﮧ ﮐﮯ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﮐﻮ ﺍﭘﻨﯽ ﭘﺎﻟﯿﺴﯽ ﺍﻭﺭ ﻧﻈﺎﻡ ﻣﻤﻠﮑﺖ ﭼﻼﻧﮯ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﻣﻐﺮﺏ ﮐﮯ ﻧﻈﺮﯾﺎﺕ ﮐﺎ ﮐﯿﻮﮞ ﺳﮩﺎﺭﺍ ﻟﯿﻨﺎ ﭘﮍﺗﺎ ﮨﮯ۔ ﯾﮩﺎﮞ ﮐﮯ ﻟﻮﮒ ﺍﺗﻨﮯ ﺟﺎﮨﻞ ﺍﻭﺭ ﮐﻨﺪﺫﮨﻦ ﮨﻮ ﭼﮑﮯ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ ﺭﻭﺱ، ﺍﻣﺮﯾﮑﮧ ﮐﮯ ﻧﻈﺮﯾﺎﺕ ﮐﮯ ﭘﺮﭼﺎﺭﮎ بنے ﺟﻦ ﮐﺎ ﺗﺠﺮﺑﮧ ﮐﺮﻧﮯ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﻭﮦ ﻏﺮﯾﺐ ﺍﻭﺭ ﺗﯿﺴﺮﯼ ﺩﻧﯿﺎ ﮐﮯ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﮐﮯ ﻋﻼﻗﮧ ﺟﺎﺕ ﮐﻮ ﺗﺠﺮﺑﮧ ﮔﺎﮦ ﮐﮯ ﻃﻮﺭ ﭘﺮ ﺍﺳﺘﻌﻤﺎﻝ ﮐﺮﺗﺎ ﮨﮯ۔ ﺍﭘﻨﺎ ﻧﻈﺮﯾﮧ ﮐﯿﻮﮞ ﻧﮩﯿﮟ ﺗﺨﻠﯿﻖ ﮐﺮﺗﮯ۔ ﺍﮔﺮ ﮐﻮﺋﯽ ﻧﯿﺎ ﻧﻈﺮﯾﮧ ﺑﻨﺎﻧﮯ ﮐﯽ ﻃﺮﻑ ﮐﻮﺷﺶ ﮐﺮﺗﺎ ﮨﮯ ﺗﻮ ﺍﺱ ﮐﯽ ﻣﺨﺎﻟﻔﺖ ﮐﯿﻮﮞ ﮐﯽ ﺟﺎﺗﯽ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺩﺳﺖ ﺑﺎﺯﻭ ﮐﯿﻮﮞ ﻧﮩﯿﮟ ﺑﻨﺎ ﺟﺎﺗﺎ۔

ﺭﯾﺎﺳﺖ ﺟﻤﻮﮞ ﮐﺸﻤﯿﺮ ﮐﯽ ﺗﻤﺎﻡ ﺍﮐﺎﺋﯿﻮﮞ ﮐﮯ ﺍﻧﺪﺭ ﺻﺮﻑ ﺍﯾﮏ ﻧﻈﺎﻡ ﮨﯽ ﺑﮩﺘﺮ ﻧﺘﺎﺋﺞ ﺩﮮ ﺳﮑﺘﺎ ﮨﮯ۔ ﻭﮦ ﻧﻈﺎﻡ ﻋﺮﺷﯿﮧ ﮨﮯ ۔ ﻟﻮﮒ ﮐﮩﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ ﺳﯿﮑﻮﻟﺮﺍﺯﻡ ﻣﯿﮟ ﺳﺐ ﮐﻮ ﺍٓﺯﺍﺩﯼ ﺣﺎﺻﻞ ﮨﻮ ﮔﯽ۔ ﻣﺜﺎﻝ ﮐﮯ ﻃﻮﺭ ﭘﺮ ﮨﻨﺪﻭﺅﮞ ﮐﮯ ﻣﺤﻠﮯ ﻣﯿﮟ ﺍﯾﮏ ﻣﺴﻠﻤﺎﻥ ﺭﮨﺎﺋﺸﯽ ﮔﺎﺋﮯ ﺫﺑﺢ ﮐﺮﺗﺎ ﮨﮯ ﺣﺎﻻﮞ ﮐﮧ ﺍﺱ ﻣﻠﮏ ﻣﯿﮟ ﺭﯾﺎﺳﺖ ﮐﺎ ﮐﻮﺋﯽ ﻣﺬﮨﺐ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﮯ ﺗﻮ ﮐﯿﺎ ﯾﮧ ﺩﻭﻧﻮﮞ ﻣﺬﺍﮨﺐ ﮐﮯ ﻟﻮﮒ ﯾﻌﻨﯽ ﮨﻨﺪﻭ ﻣﺤﺾ ﻣﺬﮨﺒﯽ ﺑﻨﯿﺎﺩﻭﮞ ﭘﺮ ﺟﮭﮕﮍﺍ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﺮﮮ ﮔﺎ؟ ﺑﺎﻟﮑﻞ ﮐﺮﯾﮟ ﮔﮯ، ﻓﺴﺎﺩ ﺑﺮﭘﺎ ﮨﻮ ﮔﺎ، ﺍنہیں ﭘﺎﺑﻨﺪ ﺳﻼﺳﻞ ﮐﯿﺎ ﺟﺎﺋﮯ ﮔﺎ ﺗﻮ ﺍﺱ ﺳﮯ ﺑﮩﺘﺮ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﮧ ﺍﻥ ﮐﯽ ﺑﻨﯿﺎﺩ ﺳﮯ ﺍﻥ ﮐﻮ ﺩﺭﺱ ﺩﯾﺎ ﺟﺎﺋﮯ۔

ﻗﺮﺍٓﻥ ﮐﮩﺘﺎ ﮨﮯ ﺳﻮﺩ ،ﺯﻧﺎ ﺍﻭﺭ ﺧﻨﺰﯾﺮ ﺣﺮﺍﻡ ﮨﮯ، ﺍﺱ ﻃﺮﺡ ﮨﻨﺪﻭﺅﮞ ﮐﯽ ﺑﻨﯿﺎﺩﯼ ﺍﮨﻢ ﮐﺘﺐ ﺭﮒ ﻭﯾﺪ، ﺍﭘﻨﺸﺪ ﻭ ﺩﯾﮕﺮ ﻣﺬﮨﺒﯽ ﮐﺘﺐ ﻣﯿﮟ ﺑﮭﯽ ﺳﻮﺩ ، ﺯﻧﺎ ﻭ ﺧﻨﺰﯾﺮ ﺣﺮﺍﻡ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﮔﺎﺋﮯ ﮐﺎ ﮔﻮﺷﺖ ﮐﮭﺎﻧﮯ ﮐﯽ ﻣﻤﺎﻧﻌﺖ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﮯ۔ ﺍﮔﺮ ﺍﺱ ﻃﺮﺡ ﺍﻥ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﮐﻮ ﭘﯿﺸﮧ ﻭﺍﺭﺍﻧﮧ ﻣﺬﮨﺒﯽ ﭨﮭﯿﮑﯿﺪﺍﺭﻭﮞ ﮐﮯ ﭼﻨﮕﻞ ﺳﮯ ﻧﮑﺎﻝ ﮐﺮ ﺍﻥ ﮐﯽ ﺑﻨﯿﺎﺩﯼ ﮐﺘﺎﺑﻮﮞ ﮐﯽ ﻃﺮﻑ ﺭﺍﻏﺐ ﮐﯿﺎ ﺟﺎﺋﮯ ﺗﻮ ﮐﺴﯽ ﺳﯿﮑﻮﻟﺮﺍﺯﻡ ﻭﻏﯿﺮﮦ ﮐﯽ ﺿﺮﻭﺭﺕ ﻧﮩﯿﮟ ﺭﮨﺘﯽ ﺍﻭﺭ ﻣﻐﺮﺏ ﮐﮯ ﺩﻗﯿﺎﻧﻮﺳﯽ ﺍﻭﺭ ﺟﺎﺭﺝ ﺟﯿﮑﺐ ﮐﺎ ﻣﺸﮩﻮﺭ ﮐﺮﺩﮦ ﺳﯿﮑﻮﻟﺮﺍﺯﻡ ﺧﻮﺩ ﺑﺨﻮﺩ ﻃﺸﺖ ﺍﺯ ﺑﺎﻡ ﮨﻮ ﺟﺎﺗﺎ ﮨﮯ ﺟﺲ ﮐﯽ ﺑﯿﺮﻭﻧﯽ ﻣﮩﮏ ﮐﯽ ﮐﻠﯽ ﮐﮭﻠﻨﮯ ﺳﮯ ﻏﻼﻇﺖ ﮐﯽ ﺑﺪﺑﻮ ﺍٓﺗﯽ ﮨﮯ۔

ﺭﯾﺎﺳﺖ ﺟﻤﻮﮞ ﮐﺸﻤﯿﺮ ﺗﻤﺎﻡ ﻣﺬﺍﮨﺐ ﮐﯽ ﺍﺟﺘﻤﺎﻋﯿﺖ ﺍﻭﺭ ﯾﮑﺴﺎﻧﯿﺖ ﺳﮯ ﺍﯾﮏ ﺍٓﺯﺍﺩ ﺍﻭﺭ ﺧﻮﺵ ﺣﺎﻝ ﺭﯾﺎﺳﺖ ﺑﻨﮯ ﮔﯽ ﺟﻮ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﻣﯿﮟ ﭘﺎﺋﯿﺪﺍﺭ ﺍﻭﺭ ﻣﺴﺘﻘﻞ ﺣﻞ ﭘﺮ ﻣﺸﺘﻤﻞ ﮨﻮ ﮔﯽ۔ ﻟﻮﮒ ﺍﭘﻨﯽ ﺍﺻﻞ ﺍﻭﺭ ﺑﻨﯿﺎﺩ ﭘﺮ ﺍﭘﻨﯽ ﺯﻧﺪﮔﯿﺎﮞ ﺍﺳﺘﻮﺍﺭ ﮐﺮ ﺳﮑﯿﮟ ﮔﮯ ﺟﮩﺎﮞ ﻭﺍﺩﯼ ﮐﺎ ﻣﺴﻠﻤﺎﻥ، ﺟﻤﻮﮞ ﮐﺎ ﮨﻨﺪﻭ، ﻋﯿﺴﺎﺋﯽ، ﻟﺪﺍﺥ ﮐﺎ ﺑﺪﮪ، ﺷﻨﺘﻮ ﻣﺖ ﻭﻏﯿﺮﮦ ﯾﮑﺴﺎﻧﯿﺖ ﮐﮯ ﺗﺤﺖ ﺍﭘﻨﯽ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺑﺴﺮ ﮐﺮﯾﮟ ﮔﮯ ﺟﻮ ﺭﯾﺎﺳﺖ ﺟﻤﻮﮞ ﮐﺸﻤﯿﺮ ﮐﮯ ﺷﮩﺮﯼ ﮨﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﺍﻥ ﮐﮯ ﮔﻠﺪﺳﺘﮧ ﺳﮯ ﺭﯾﺎﺳﺖ ﺟﻤﻮﮞ ﮐﺸﻤﯿﺮ ﺭﮨﺘﯽ ﺩﻧﯿﺎ ﺗﮏ ﻋﻠﻢ ﮐﺎ ﮔﮩﻮﺍﺭﮦ ﺍﻭﺭ ﺧﻮﺷﺒﻮ ﺑﮑﮭﯿﺮﺗﯽ ﮨﻮﺋﯽ ﺭﯾﺎﺳﺖ ﮐﺎ ﻣﻨﻈﺮ ﭘﯿﺶ ﮐﺮﮮ ﮔﯽ ﺟﻮ ﻣﮩﺎﺭﺍﺟﮧ ﮨﺮﯼ ﺳﻨﮕﮫ ﮐﯽ ﺧﻮﺍﮨﺶ ﻣﺸﺮﻕ ﮐﮯ ﺳﻮﺋﺰﺭﻟﯿﻨﮉ ﭘﺮ ﻣﻨﻄﺒﻖ ﮨﻮﮔﺎ۔

خواجہ ناظم عثمانی

آپ جنت ارضی اور برصغیر کے سر کا تاج ریاست جموں کشمیر و تبت ہا کے ماہ پارہ علاقہ مچھیارہ نیشنل پارک، وادی کوٹلہ، مظفرآباد سے تعلق رکھتے ہیں۔ آپ کے معاشرے سے معاشرتی و سماجی برائیوں کے سدباب کے لئے ریاستی و بین الاقوامی اخبارات، رسائل و جرائد میں بیسیوں مضامین منصہ شہود پر آئے جن کو عوام الناس میں بھرپورپذیرائی حاصل ہوئی۔ آپ مشرقی معاشرہ کے سماجی تغیر و تبدل کی منظر کشی کرنے والی کتاب "خواہشوں کا ایندھن" کے مصنف بھی ہیں۔ آپ نے بحیثیت ایگزیکٹیو ایڈیٹر ہفت روزہ پیام کشمیر اپنی صحافتی خدمات سرانجام دیں۔ آپ جولائی ۲۰۱۶ء میں پسے ہوئے طبقات، مزدوروں و محنت کشوں کی جماعت نیشنل لیبر کونسل جموں کشمیر کے مرکزی سیکرٹری متمکن ہوئے۔ آپ بالخصوص مشرقی معاشرہ اور بالعموم دنیا کو عالمی گاؤں کی طرح دوستانہ گاؤں بنانے کا ایک سنہری تصور بھی رکھتے ہیں اور اس نسبت حال ہی میں آپ نے ایک نیا سماجی، معاشی و سیاسی نظریہ عبوری موسومہ ’’عرشیات‘‘ تخلیق کیا جو ابھی نوک پلک سے گزر رہا ہے۔

خواجہ ناظم عثمانی