ﮐﺒﮭﯽ ﺳﯿﮑﻮﻟﺮﺍﺯﻡ ﻣﯿﮟ اس ریاست کے ﻧﻮﺟﻮﺍﻧﻮﮞ ﮐﻮ ﺍﻟﺠﮭﺎﯾﺎ ﮔﯿﺎ، ﮐﺒﮭﯽ ﻃﺎﻗﺖ ﺳﮯ ﮈﺭﺍﻧﮯ ﮐﯽ ﺑﺎﺯﮔﺸﺖ ﺳﻨﺎﺋﯽ ﺩﯾﻨﮯ ﻟﮕﯽ ﺍﻭﺭ ﮐﺒﮭﯽ ﻣﻔﺎﺩﺍﺕ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﮐﺸﻤﯿﺮ ﮐﮯ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﻧﮯ ﻣﻐﻠﻮﮞ، ﺍﻓﻐﺎﻧﯿﻮﮞ، ﺳﮑﮭﻮﮞ ﺍﻭﺭ ﺩﯾﮕﺮ ﮐﻮ ﺍﭘﻨﺎ ﺧﯿﺮﺧﻮﺍﮦ ﺳﻤﺠﮭﺎ۔
ﮨﻢ ﻋﻤﻠﯽ ﺟﺪﻭﺟﮩﺪ ﺳﮯ ﮐﻮﺳﻮﮞ ﺩﻭﺭ ﮐﯿﻮﮞ ﮨﯿﮟ؟ ﮨﻢ ﮈﺭﺗﮯ ﮨﯿﮟ؟ ﻣﻔﺎﺩﺍﺕ ﭘﺮﺳﺖ ﮨﯿﮟ؟ ﺍﭘﻨﯽ ﺗﺼﺎﻭﯾﺮ ﮐﻮ ﺍﺧﺒﺎﺭﺍﺕ ﮐﯽ ﺯﯾﻨﺖ ﺑﻨﺎﻧﺎ ﭼﺎﮨﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﺗﻮ ﭘﮭﺮ ﮐﯿﺎ ﺑﺎﺕ ﮨﮯ ﮐﮧ ﻋﻤﻠﯽ ﺟﺪﻭﺟﮩﺪ ﺳﮯ ﺩﻭﺭﯼ ﺍﻭﺭ ﻣﺤﺾ ﺍﺣﺘﺠﺎﺝ ﮐﺮﻧﺎ ﮨﯽ ﺭﯾﺎﺳﺖ ﺟﻤﻮﮞ ﮐﺸﻤﯿﺮ ﮐﮯ ﺑﺎﺳﯿﻮﮞ ﮐﺎ ﮐﺎﻡ ﺭﮦ ﮔﯿﺎ ﮨﮯ۔ ﺭﯾﺎﺳﺖ ﺟﻤﻮﮞ ﮐﺸﻤﯿﺮ ﺑﮭﺎﺭﺕ ﮐﺎ ﻧﮧ ﺣﺼﮧ ﺗﮭﯽ ﺍﻭﺭ ﻧﮧ ﮨﻮﮔﯽ۔
ﺍﺏ ﺻﻮﺭﺕ ﺣﺎﻝ ﯾﮧ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺑﮭﺎﺭﺕ ﺑﺮﺍﮦ ﺭﺍﺳﺖ ﻗﺎﻧﻮﻥ ﻻﮔﻮ ﮐﺮﮮ ﮔﺎ۔ ﻗﺒﻞ ﺍﺯﯾﮟ ﺑﺎﻟﻮﺍﺳﻄﮧ ﯾﻌﻨﯽ ﺳﮩﻮﻟﺖ ﮐﺎﺭﻭﮞ ﮐﮯ ﺫﺭﯾﻌﮯ ﻻﮔﻮ ﮐﺮﺗﺎ ﺗﮭﺎ۔ ﺍﺻﻞ ﻭﺟﮧ ﻋﻨﺎﺩ ﯾﮧ ﮨﮯ ﮐﮧ ﮨﻢ ﺭﯾﺎﺳﺖ ﺟﻤﻮﮞ ﮐﺸﻤﯿﺮ ﮐﮯ ﻟﻮﮒ ﺑﮩﺖ ﺫﮨﯿﻦ ﻭ ﻓﻄﯿﻦ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ ﮨﻤﺎﺭﺍ ﮐﻮﺋﯽ ﻣﺸﺘﺮﮐﮧ ﺭﮨﻨﻤﺎ ﻭ ﺯﻋﯿﻢ ﻗﻮﻡ ﻧﮧ ﮨﮯ۔ ﮨﻢ ﺍﺗﻨﮯ ﺗﻌﻠﯿﻢ ﯾﺎﻓﺘﮧ ﮨﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﮨﻤﺎﺭﮮ ﻣﻄﺎﻟﻌﮧ ﮐﺎ ﻣﻌﯿﺎﺭ ﯾﮧ ﮨﮯ ﮐﮧ ﮨﺮ ﺍﯾﮏ ﮐﯽ ﺍﭘﻨﮯ ﻧﻈﺮﯾﮧ ﮐﯽ ﺩﮐﺎﻧﯿﮟ ﮨﯿﮟ۔ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ ﮐﯽ ﯾﮧ ﺣﺎﻟﺖ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺧﻔﯿﻒ ﺳﯽ ﺑﺎﺕ ﭘﺮ ﻏﺼﯿﻠﮯ ﮨﻮ ﺟﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ۔
ﺭﯾﺎﺳﺖ ﺟﻤﻮﮞ ﮐﺸﻤﯿﺮ ﻏﺪﺍﺭﻭﮞ ﺍﻭﺭ ﺳﮩﻮﻻﺕ ﮐﺎﺭﻭﮞ ﮐﮯ ﭼﻨﮕﻞ ﻣﯿﮟ ﭘﮭﻨﺲ ﭼﮑﯽ ﮨﮯ۔ ﺍﯾﮏ ﻧﻘﻄﮧ ﭘﺮ ﺗﻮﺟﮧ ﻣﺮﮐﻮﺯ ﮐﺮ ﮐﮯ ﻋﻤﻠﯽ ﺟﺪﻭﺟﮩﺪ ﮐﯽ ﺿﺮﻭﺭﺕ ﮨﮯ۔ ﺍﭘﻨﯽ ﺍﻧﺮﺟﯽ ﺍﻭﺭ ﺳﮑﻮﻥ ﺑﺮﺑﺎﺩ ﻧﮧ ﮐﺮﯾﮟ ﺑﻠﮑﮧ ﺣﮑﻤﺖ ﻋﻤﻠﯽ ﺳﮯ ﮐﻮﺋﯽ ﻣﺘﻔﻘﮧ ﻻﺋﺤﮧ ﻋﻤﻞ ﻃﮯ ﮐﺮﯾﮟ ﺟﺲ ﺳﮯ ﺭﯾﺎﺳﺖ ﺟﻤﻮﮞ ﮐﺸﻤﯿﺮ ﮐﻮ ﺍٓﺯﺍﺩﯼ ﻣﯿﺴﺮ ﮨﻮ ﺳﮑﮯ۔ ﺑﮭﺎﺭﺕ ﻧﮯ ﻋﻼﻗﺎﺋﯽ ﻃﻮﺭ ﭘﺮ ﺭﯾﺎﺳﺖ ﮐﺎ ﺍﺩﻏﺎﻡ ﮐﯿﺎ ﮨﮯ ﺟﺐ ﺗﮏ ﺑﮭﺎﺭﺕ ﺍﻗﻮﺍﻡ ﻣﺘﺤﺪﮦ ﮐﺎ ﻣﻤﺒﺮ ﮨﮯ۔
ﺍﻗﻮﺍﻡ ﻣﺘﺤﺪﮦ ﺍﭘﻨﮯ ﻧﻘﺸﮧ ﻣﯿﮟ ﺍﺱ ﮐﻮ ﺣﺼﮧ ﻗﺮﺍﺭ ﺩﯾﺘﺎ ﮨﮯ ﺗﻮ ﺭﯾﺎﺳﺖ ﮐﯽ ﺑﯿﻦ ﺍﻻﻗﻮﺍﻣﯽ ﻃﻮﺭ ﭘﺮ ﺣﯿﺜﯿﺖ ﺗﺒﺪﯾﻞ ﮨﻮ ﮔﯽ ﻭﮔﺮﻧﮧ ﻣﻘﺎﻣﯽ ﺑﻨﯿﺎﺩﻭﮞ ﭘﺮ ﮐﭽﮫ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﻮ ﮔﺎ ﺑﻠﮑﮧ ﻏﻼﻡ ﺫﮨﻦ ﮐﮯ ﺣﺎﻣﻞ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﮐﯽ ﻋﻘﻞ ﮐﺎﻡ ﮐﺮﻧﺎ ﭼﮭﻮﮌ ﺩﮮ ﮔﯽ ﺍﻭﺭ ﻧﺌﮯ ﻗﺎﻧﻮﻥ ﮐﻮ ﺳﻠﻮﭦ ﮐﺮﯾﮟ ﮔﮯ۔ ﺑﯽ ﺑﯽ ﺳﯽ، ﺭﯾﮉﯾﻮ ﺍٓﭖ ﮐﯽ ﺩﻧﯿﺎ ﻭ ﺑﯿﻦ ﺍﻻﻗﻮﺍﻣﯽ ﻣﯿﮉﯾﺎ ﺭﯾﺎﺳﺖ ﮐﻮ ﭘﺎﮐﺴﺘﺎﻧﯽ ﻭ ﺑﮭﺎﺭﺗﯽ ﺯﯾﺮ ﺍﻧﺘﻈﺎﻡ ﮐﺸﻤﯿﺮ ﺳﮯ ﭘﮑﺎﺭﺗﺎ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﭘﮑﺎﺭﺗﺎ ﺭﮨﮯ ﮔﺎ۔
ﺭﯾﺎﺳﺖ ﺟﻤﻮﮞ ﮐﺸﻤﯿﺮ ﮐﻮ ﻧﻘﺼﺎﻥ ﻣﻐﺮﺑﯽ ﻧﻈﺮﯾﺎﺕ ﺍﻭﺭ ﻣﺬﮨﺒﯽ ﺗﻘﺴﯿﻢ ﮐﮯ ﮨﺮﮐﺎﺭﻭﮞ ﻧﮯ ﭘﮩﻨﭽﺎﯾﺎ۔ ﮐﺒﮭﯽ ﺍﺱ ﺭﯾﺎﺳﺖ ﻣﯿﮟ ﺭﻭﺱ ﮐﮯ ﺳﻮﺷﻠﺰﻡ ﮐﺎ ﭘﺮﭼﺎﺭ ﮐﺮ ﮐﮯ ﻣﺬﺍﮨﺐ ﮐﻮ ﺑﺮﺍﺑﮭﻼ ﮐﮩﺎ ﺍﻭﺭ ﮐﺒﮭﯽ ﺍﻣﺮﯾﮑﮧ ﮐﯽ ﺟﻤﮩﻮﺭﯾﺖ ﮐﯽ ﺗﺸﮩﯿﺮ ﮐﯽ ﮔﺌﯽ۔ ﮐﺒﮭﯽ ﺳﯿﮑﻮﻟﺮﺍﺯﻡ ﻣﯿﮟ ﻧﻮﺟﻮﺍﻧﻮﮞ ﮐﻮ ﺍﻟﺠﮭﺎﯾﺎ ﮔﯿﺎ، ﮐﺒﮭﯽ ﻃﺎﻗﺖ ﺳﮯ ﮈﺭﺍﻧﮯ ﮐﯽ ﺑﺎﺯﮔﺸﺖ ﺳﻨﺎﺋﯽ ﺩﯾﻨﮯ ﻟﮕﯽ ﺍﻭﺭ ﮐﺒﮭﯽ ﻣﻔﺎﺩﺍﺕ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﮐﺸﻤﯿﺮ ﮐﮯ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﻧﮯ ﻣﻐﻠﻮﮞ، ﺍﻓﻐﺎﻧﯿﻮﮞ، ﺳﮑﮭﻮﮞ ﺍﻭﺭ ﺩﯾﮕﺮ ﮐﻮ ﺍﭘﻨﺎ ﺧﯿﺮﺧﻮﺍﮦ ﺳﻤﺠﮭﺎ۔
ﺩﻧﯿﺎ ﮐﮯ ﺗﻤﺎﻡ ﺑﮍﮮ ﻣﺬﺍﮨﺐ ﮐﺎ ﻇﮩﻮﺭ ﻣﺸﺮﻕ ﻣﯿﮟ ﮨﻮﺍ ﻟﯿﮑﻦ ﺍﺱ ﺧﻄﮧ ﮐﮯ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﮐﻮ ﺍﭘﻨﯽ ﭘﺎﻟﯿﺴﯽ ﺍﻭﺭ ﻧﻈﺎﻡ ﻣﻤﻠﮑﺖ ﭼﻼﻧﮯ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﻣﻐﺮﺏ ﮐﮯ ﻧﻈﺮﯾﺎﺕ ﮐﺎ ﮐﯿﻮﮞ ﺳﮩﺎﺭﺍ ﻟﯿﻨﺎ ﭘﮍﺗﺎ ﮨﮯ۔ ﯾﮩﺎﮞ ﮐﮯ ﻟﻮﮒ ﺍﺗﻨﮯ ﺟﺎﮨﻞ ﺍﻭﺭ ﮐﻨﺪﺫﮨﻦ ﮨﻮ ﭼﮑﮯ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ ﺭﻭﺱ، ﺍﻣﺮﯾﮑﮧ ﮐﮯ ﻧﻈﺮﯾﺎﺕ ﮐﮯ ﭘﺮﭼﺎﺭﮎ بنے ﺟﻦ ﮐﺎ ﺗﺠﺮﺑﮧ ﮐﺮﻧﮯ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﻭﮦ ﻏﺮﯾﺐ ﺍﻭﺭ ﺗﯿﺴﺮﯼ ﺩﻧﯿﺎ ﮐﮯ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﮐﮯ ﻋﻼﻗﮧ ﺟﺎﺕ ﮐﻮ ﺗﺠﺮﺑﮧ ﮔﺎﮦ ﮐﮯ ﻃﻮﺭ ﭘﺮ ﺍﺳﺘﻌﻤﺎﻝ ﮐﺮﺗﺎ ﮨﮯ۔ ﺍﭘﻨﺎ ﻧﻈﺮﯾﮧ ﮐﯿﻮﮞ ﻧﮩﯿﮟ ﺗﺨﻠﯿﻖ ﮐﺮﺗﮯ۔ ﺍﮔﺮ ﮐﻮﺋﯽ ﻧﯿﺎ ﻧﻈﺮﯾﮧ ﺑﻨﺎﻧﮯ ﮐﯽ ﻃﺮﻑ ﮐﻮﺷﺶ ﮐﺮﺗﺎ ﮨﮯ ﺗﻮ ﺍﺱ ﮐﯽ ﻣﺨﺎﻟﻔﺖ ﮐﯿﻮﮞ ﮐﯽ ﺟﺎﺗﯽ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺩﺳﺖ ﺑﺎﺯﻭ ﮐﯿﻮﮞ ﻧﮩﯿﮟ ﺑﻨﺎ ﺟﺎﺗﺎ۔
ﺭﯾﺎﺳﺖ ﺟﻤﻮﮞ ﮐﺸﻤﯿﺮ ﮐﯽ ﺗﻤﺎﻡ ﺍﮐﺎﺋﯿﻮﮞ ﮐﮯ ﺍﻧﺪﺭ ﺻﺮﻑ ﺍﯾﮏ ﻧﻈﺎﻡ ﮨﯽ ﺑﮩﺘﺮ ﻧﺘﺎﺋﺞ ﺩﮮ ﺳﮑﺘﺎ ﮨﮯ۔ ﻭﮦ ﻧﻈﺎﻡ ﻋﺮﺷﯿﮧ ﮨﮯ ۔ ﻟﻮﮒ ﮐﮩﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ ﺳﯿﮑﻮﻟﺮﺍﺯﻡ ﻣﯿﮟ ﺳﺐ ﮐﻮ ﺍٓﺯﺍﺩﯼ ﺣﺎﺻﻞ ﮨﻮ ﮔﯽ۔ ﻣﺜﺎﻝ ﮐﮯ ﻃﻮﺭ ﭘﺮ ﮨﻨﺪﻭﺅﮞ ﮐﮯ ﻣﺤﻠﮯ ﻣﯿﮟ ﺍﯾﮏ ﻣﺴﻠﻤﺎﻥ ﺭﮨﺎﺋﺸﯽ ﮔﺎﺋﮯ ﺫﺑﺢ ﮐﺮﺗﺎ ﮨﮯ ﺣﺎﻻﮞ ﮐﮧ ﺍﺱ ﻣﻠﮏ ﻣﯿﮟ ﺭﯾﺎﺳﺖ ﮐﺎ ﮐﻮﺋﯽ ﻣﺬﮨﺐ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﮯ ﺗﻮ ﮐﯿﺎ ﯾﮧ ﺩﻭﻧﻮﮞ ﻣﺬﺍﮨﺐ ﮐﮯ ﻟﻮﮒ ﯾﻌﻨﯽ ﮨﻨﺪﻭ ﻣﺤﺾ ﻣﺬﮨﺒﯽ ﺑﻨﯿﺎﺩﻭﮞ ﭘﺮ ﺟﮭﮕﮍﺍ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﺮﮮ ﮔﺎ؟ ﺑﺎﻟﮑﻞ ﮐﺮﯾﮟ ﮔﮯ، ﻓﺴﺎﺩ ﺑﺮﭘﺎ ﮨﻮ ﮔﺎ، ﺍنہیں ﭘﺎﺑﻨﺪ ﺳﻼﺳﻞ ﮐﯿﺎ ﺟﺎﺋﮯ ﮔﺎ ﺗﻮ ﺍﺱ ﺳﮯ ﺑﮩﺘﺮ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﮧ ﺍﻥ ﮐﯽ ﺑﻨﯿﺎﺩ ﺳﮯ ﺍﻥ ﮐﻮ ﺩﺭﺱ ﺩﯾﺎ ﺟﺎﺋﮯ۔
ﻗﺮﺍٓﻥ ﮐﮩﺘﺎ ﮨﮯ ﺳﻮﺩ ،ﺯﻧﺎ ﺍﻭﺭ ﺧﻨﺰﯾﺮ ﺣﺮﺍﻡ ﮨﮯ، ﺍﺱ ﻃﺮﺡ ﮨﻨﺪﻭﺅﮞ ﮐﯽ ﺑﻨﯿﺎﺩﯼ ﺍﮨﻢ ﮐﺘﺐ ﺭﮒ ﻭﯾﺪ، ﺍﭘﻨﺸﺪ ﻭ ﺩﯾﮕﺮ ﻣﺬﮨﺒﯽ ﮐﺘﺐ ﻣﯿﮟ ﺑﮭﯽ ﺳﻮﺩ ، ﺯﻧﺎ ﻭ ﺧﻨﺰﯾﺮ ﺣﺮﺍﻡ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﮔﺎﺋﮯ ﮐﺎ ﮔﻮﺷﺖ ﮐﮭﺎﻧﮯ ﮐﯽ ﻣﻤﺎﻧﻌﺖ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﮯ۔ ﺍﮔﺮ ﺍﺱ ﻃﺮﺡ ﺍﻥ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﮐﻮ ﭘﯿﺸﮧ ﻭﺍﺭﺍﻧﮧ ﻣﺬﮨﺒﯽ ﭨﮭﯿﮑﯿﺪﺍﺭﻭﮞ ﮐﮯ ﭼﻨﮕﻞ ﺳﮯ ﻧﮑﺎﻝ ﮐﺮ ﺍﻥ ﮐﯽ ﺑﻨﯿﺎﺩﯼ ﮐﺘﺎﺑﻮﮞ ﮐﯽ ﻃﺮﻑ ﺭﺍﻏﺐ ﮐﯿﺎ ﺟﺎﺋﮯ ﺗﻮ ﮐﺴﯽ ﺳﯿﮑﻮﻟﺮﺍﺯﻡ ﻭﻏﯿﺮﮦ ﮐﯽ ﺿﺮﻭﺭﺕ ﻧﮩﯿﮟ ﺭﮨﺘﯽ ﺍﻭﺭ ﻣﻐﺮﺏ ﮐﮯ ﺩﻗﯿﺎﻧﻮﺳﯽ ﺍﻭﺭ ﺟﺎﺭﺝ ﺟﯿﮑﺐ ﮐﺎ ﻣﺸﮩﻮﺭ ﮐﺮﺩﮦ ﺳﯿﮑﻮﻟﺮﺍﺯﻡ ﺧﻮﺩ ﺑﺨﻮﺩ ﻃﺸﺖ ﺍﺯ ﺑﺎﻡ ﮨﻮ ﺟﺎﺗﺎ ﮨﮯ ﺟﺲ ﮐﯽ ﺑﯿﺮﻭﻧﯽ ﻣﮩﮏ ﮐﯽ ﮐﻠﯽ ﮐﮭﻠﻨﮯ ﺳﮯ ﻏﻼﻇﺖ ﮐﯽ ﺑﺪﺑﻮ ﺍٓﺗﯽ ﮨﮯ۔
ﺭﯾﺎﺳﺖ ﺟﻤﻮﮞ ﮐﺸﻤﯿﺮ ﺗﻤﺎﻡ ﻣﺬﺍﮨﺐ ﮐﯽ ﺍﺟﺘﻤﺎﻋﯿﺖ ﺍﻭﺭ ﯾﮑﺴﺎﻧﯿﺖ ﺳﮯ ﺍﯾﮏ ﺍٓﺯﺍﺩ ﺍﻭﺭ ﺧﻮﺵ ﺣﺎﻝ ﺭﯾﺎﺳﺖ ﺑﻨﮯ ﮔﯽ ﺟﻮ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﻣﯿﮟ ﭘﺎﺋﯿﺪﺍﺭ ﺍﻭﺭ ﻣﺴﺘﻘﻞ ﺣﻞ ﭘﺮ ﻣﺸﺘﻤﻞ ﮨﻮ ﮔﯽ۔ ﻟﻮﮒ ﺍﭘﻨﯽ ﺍﺻﻞ ﺍﻭﺭ ﺑﻨﯿﺎﺩ ﭘﺮ ﺍﭘﻨﯽ ﺯﻧﺪﮔﯿﺎﮞ ﺍﺳﺘﻮﺍﺭ ﮐﺮ ﺳﮑﯿﮟ ﮔﮯ ﺟﮩﺎﮞ ﻭﺍﺩﯼ ﮐﺎ ﻣﺴﻠﻤﺎﻥ، ﺟﻤﻮﮞ ﮐﺎ ﮨﻨﺪﻭ، ﻋﯿﺴﺎﺋﯽ، ﻟﺪﺍﺥ ﮐﺎ ﺑﺪﮪ، ﺷﻨﺘﻮ ﻣﺖ ﻭﻏﯿﺮﮦ ﯾﮑﺴﺎﻧﯿﺖ ﮐﮯ ﺗﺤﺖ ﺍﭘﻨﯽ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺑﺴﺮ ﮐﺮﯾﮟ ﮔﮯ ﺟﻮ ﺭﯾﺎﺳﺖ ﺟﻤﻮﮞ ﮐﺸﻤﯿﺮ ﮐﮯ ﺷﮩﺮﯼ ﮨﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﺍﻥ ﮐﮯ ﮔﻠﺪﺳﺘﮧ ﺳﮯ ﺭﯾﺎﺳﺖ ﺟﻤﻮﮞ ﮐﺸﻤﯿﺮ ﺭﮨﺘﯽ ﺩﻧﯿﺎ ﺗﮏ ﻋﻠﻢ ﮐﺎ ﮔﮩﻮﺍﺭﮦ ﺍﻭﺭ ﺧﻮﺷﺒﻮ ﺑﮑﮭﯿﺮﺗﯽ ﮨﻮﺋﯽ ﺭﯾﺎﺳﺖ ﮐﺎ ﻣﻨﻈﺮ ﭘﯿﺶ ﮐﺮﮮ ﮔﯽ ﺟﻮ ﻣﮩﺎﺭﺍﺟﮧ ﮨﺮﯼ ﺳﻨﮕﮫ ﮐﯽ ﺧﻮﺍﮨﺶ ﻣﺸﺮﻕ ﮐﮯ ﺳﻮﺋﺰﺭﻟﯿﻨﮉ ﭘﺮ ﻣﻨﻄﺒﻖ ﮨﻮﮔﺎ۔